Als foodmerk, horecaondernemer of foodblogger ben je waarschijnlijk het liefst elke dag bezig met het creëren van nieuwe producten of superlekkere gerechten, toch? Want hiermee inspireer je jouw publiek om zelf de keuken in te duiken óf lekker aan de slag te gaan met jouw product. En geloof me, een écht smakelijke foto kan het verschil maken tussen een klant die direct geïnteresseerd is en iemand die achteloos verder klikt of voorbijloopt. Daarom is het inhuren van een ervaren foodfotograaf een van de slimste (en beste!) investeringen die je kunt doen. Benieuwd waarom? Laten we eens kijken!

Waarom je écht met mij wilt samenwerken voor je foodfotografie!
Oké, laten we eerlijk zijn: jouw bedrijf verdient het om te shinen. En met professionele foodfotografie til je de boel écht naar een hoger niveau. Stel je eens voor: jouw té lekkere gerechten, perfect vastgelegd in het juiste licht, met de allerbeste compositie en styling. Dat is toch gewoon kunst op een bord? En geloof me, zo’n visueel feestje trekt niet alleen nieuwe klanten aan, maar zorgt er ook voor dat die vaste gezichten steeds weer terugkomen.

Ik, als ervaren foodfotograaf, heb gewoon oog voor die kleine details. Ik zie precies hoe ik de unieke kenmerken van jouw gerechten perfect naar voren kan laten komen. Of het nou die kleurrijke groenten in een frisse salade zijn, die sappige steak die bijna van het scherm afspat, óf een cocktail die eruitziet om meteen te proosten; een echt goede foto maakt het verschil. Punt.

Een beeld zegt meer dan duizend woorden, zeker als het gaat om eten.
Bouw aan een merk waar mensen ‘U’ tegen zeggen
Een consistente visuele stijl is zó belangrijk voor een sterk merk. Je wilt immers het verhaal van jouw onderneming of merk goed vertalen naar beeld, toch? Met consistente, topkwaliteit foto’s zorg je ervoor dat mensen jouw bedrijf meteen herkennen en het straalt gewoon professionaliteit uit. En met mij als jouw professionele foodfotograaf, creëren we samen die herkenbare look en feel voor jouw bedrijf.
Denk eens aan de kleuren, de styling en de hele sfeer van de foto’s. Deze elementen dragen zóveel bij aan de identiteit van jouw merk en zorgen ervoor dat klanten jouw bedrijf gewoon onthouden. Bovendien kan ik met de juiste belichting of styling echt een bepaalde sfeer of emotie oproepen. Wil je die huiselijke, warme sfeer uitstralen, of juist een supermoderne en strakke look? Ik help je om precies die sfeer te vangen.



Profiteer van mijn jarenlange kennis en ervaring (en bespaar jezelf gedoe!)
Met mijn jarenlange ervaring kan ik als foodfotograaf precies zien wat de beste hoeken en belichting zijn om jouw gerechten of producten te fotograferen. Terwijl jij lekker doet waar jij het beste in bent – namelijk die heerlijke dingen maken – leg ik jouw gerechten superprofessioneel vast. En dat er meerdere manieren zijn om gerechten vast te leggen, dat zal je wel zien! Want er rollen meestal meerdere foto’s uit mijn camera van één gerecht. Je wilt het tenslotte in zijn totaliteit zien, maar vaak zijn die kleine details helemaal om van te smullen! De foto’s die ik maak zijn fris van kleur, hebben een fijne compositie en kun je op meerdere manieren inzetten.
Met oog voor detail en een goed gevoel voor stijl, kan ik de smaken en texturen van je gerechten écht tot leven brengen en jouw publiek verleiden. Pluspuntje: ik heb een fijn netwerk van andere professionals in de branche, zoals stylisten, foodstylisten en props. Dat kan superhandig zijn als je wat extra ondersteuning nodig hebt bij je fotoshoot.

Bespaar geld (ja, écht!) met een ervaren foodfotograaf
Hoewel het inhuren van een ervaren foodfotograaf in eerste instantie misschien een investering lijkt, kan het je op de lange termijn juist geld besparen. Door mij jouw professionele fotoshoot te laten doen, heb je straks een hele reeks foto’s tot je beschikking. En allemaal in diezelfde herkenbare look en feel. Bovendien bespaar je jezelf en je personeel kostbare tijd, omdat jullie het niet zelf hoeven te doen. Want, geloof me, het maken en bewerken van dit soort foto’s kost nou eenmaal gewoon tijd.
Investeer in de toekomst van je bedrijf met een ervaren foodfotograaf
Deze foto’s kun je vervolgens voor zóveel marketingdoeleinden gebruiken, denk aan:
- Website: Hoogwaardige foto’s maken je website veel aantrekkelijker voor bezoekers en verhogen de geloofwaardigheid van je bedrijf. Win-win!
- Social media: Regelmatig nieuwe, smakelijke foto’s delen op de socials van jouw horecaonderneming houdt je volgers betrokken en trekt nieuwe klanten aan. De likes vliegen je om de oren!
- Adverteren: Professionele foto’s zijn onmisbaar voor effectieve advertenties, zowel online als offline. Zonder goede beelden ben je gewoon minder zichtbaar.
- Printmedia: De foto’s zijn prachtig te gebruiken in print, denk aan menukaarten, folders, maar ook magazines.
Wil je als horeca ondernemer gedurende een langere periode professionele foto’s kunnen gebruiken, dan is het slim om elk seizoen jouw foodfotograaf te laten langskomen. Voor ondernemers zoals Ministerie van Geluk mag ik elk kwartaal de nieuwe kaart vastleggen.
Benieuwd hoe jouw gerechten eruit zouden zien op een professionele foto? Ontdek mijn portfolio en laat je inspireren!

Nice to meet you
Hi! Ik ben Wendy van DeedyLicious. Ik ben een ervaren fotograaf die gespecialiseerd is in het creëren van foto’s barstensvol kleur. Met oog voor detail leg ik vast wat jouw merk, product of platform uniek maakt.
Mijn foto’s trekken gegarandeerd de aandacht en vertellen jouw verhaal in één oogopslag. Door middel van mijn fotografie wil ik de kijker verleiden om te proeven, te genieten en te delen. Ben je op zoek bent naar beelden voor je website, social media of ijzersterk marketingmateriaal? Dan help ik je graag om jouw visie tot leven te brengen.
Neem contact met mij op